heips, parasta kenkäshoppailukohdetta kyselisin. mihin päin milanoa siis kannattaa suunnata saadakseen parhaat kengät? =)

Avainsanat: milano italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 23:55

Helposti löytyviä ydinkeskustan ostoskatuja
Corso Vittorio Emanuele: mukava kävelykatu. Paljon huippumuotiliikkeitä, mutta myös halvempia.
Via Torino: paljon trendikkäitä, nuorempaa asiakaskuntaa tavoittelevia liikkeitä. Hintataso edullinen.
Via Solferini: kannattaa kävellä myös tätä katua, sillä se sijaitsee lähellä Breran aluetta, joka on vanhaa Milanoa. Liikkeiden hintataso on kalliimpi, mutta liikkeissä myös persoonallisempia vaatteita.
Corso Magenta: tyylikkäitä vaateliikkeitä aikuiseen makuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 23:07

Ihan keskustassa liikkeitä pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 23:08

Sinuna koettaisin juhani palmruthin jalkineita täällä suomessa ensin, jonka jälkeen tiedät jalkasi koon, Suomalainen jalka on leveä lestinen, jolloin muotitalojen kengät ovat ehkä pieniä sinulle. voisit vaihtaa ja käydä Muranossa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 23:48

eli ei mitään erityistä kenkäkatua :D jalankokoni tiedän jo ja eiköhän muotitalojen kenkiä saa koittaa ennen ostoa? :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 07:41

kauppoja on ympäriinsä, kengät mahdollisesti jopa Italiassa suunniteltuja mutta suurin osa kuitenkin Turkissa valmistettuja, varaa iso matkakassa jos meinaat ostaa, muoti maksaa aina ja varsinkin Milanossa ... (näin kertoi nuorempi sukupolvi jolla on kokemusperäistä tietoa asiasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 09:19

Italiassa on kalliita kenkiä...osta kengät vaikka Unkarista, Tsekistä, Romaniasta tai Bulgariasta, niin saat useammat kengät samalla rahalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 09:47

Italialaiset kengät ovat todella pieniä monen suomalaisen jalkaan. Itse käytän Palmrothin kenkiä ja italaialaisia myös, ovat kapealestisiä eikä siron jalan tarvi hukkua isoihin monoihin. Jos sinulla on pieni jalka, kauppoja Milanosta kyllä löytyy. Hinnat eivät oel halvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:20

Mee vaan kirppikselle, sieltä.......