Kokemuksia Sea Breeze Beachistä?

Avainsanat: intia goa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 18.12.2008 - 19:57

"Kyseinen hotelli on Calanguten ja Candolimin välissä sivukadun varrella, reilun kilometrin päässä Calanguten keskustasta. Sijainti on rauhallinen- läpikulkuliikennettä ei juurikaan ole, koska käytännössä sivukatu päättyy hotellille, vain muutama paikallisten asumus on lähettyvillä. Päätielle on pari sataa metriä, rantaan muutama sata oikopolkua pitkin.
Eli rauhallista on, jos ei välitä variksien ja koirien metakasta- se kuuluu kuvioon tässäkin hotellissa.
Pääkadun varrella ihan lähelläkin on muutamia ravintoloita ja pieniä kauppoja, ynnä rahanvaihtopisteitä, jos ei viitsi lähteä keskustaan asti.
Hotellin aamiainen on mielestäni tosi hyvä paikalliseen tasoon nähden, kaikenlaista on ja uskaltaa syödä- siellä oli jopa jogurttia ainakin toissa talvena.Ja palvelu on hyvää, siivotaan ja puunataan joka päivä. Huoneet on tilavat, askeettisesti sisustetut , mutta kaikki toimii suht moitteettomasti. Kävimme viime talvena kurkkaamassa ovatko istutukset jo lähteneet hyvin kasvuun, ja ihan hyvältä, vehreältä näytti. Jos huone sattuu olemaan rannan puoleisessä siivessä, sinne ei aurinko juuri paista, koska valtava puu hallitsee sitä osaa pihasta. Mutta parvekkeet ovat aina puutarhaan tai uima-altaalle päin, eli "takapihoja" ei tarvitse katella.Ihan hyvää keskitasoa koko hotelli."

Lähteet:
keskustelu.plaza.fi/matkalau...u/t1613513