Lido di Jesolo

Avainsanat: venetsia italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 11:14

Jesolon plussa on Venestian läheisyys. Jesolon saaren Länsireunalla olevasta satamasta (oliko Punta Sabbioni tai jotain sinnepäin) pääsee vesibussilla tai lautalla suoraan Venetsian keskustaan. Saman paikan kautta kiertävät myös Venetsian saariin kuluvien Torcellon ja Buranon vesibussireitit.
ja löytyipäs reiteisstä muuten karttakin:

images.google.fi/imgres?imgu...lh/italy/i mages/waterbus2-map.jpg&imgrefurl=www.cyberlights.com/lh/italy/mu rano.htm&h=746&w=1024&sz=150&hl=fi&start=32&tbnid=wF vg8TFbqFm6qM:&tbnh=109&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dvenice%2Bwate rbus%2Broutes%26start%3D18%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26sa%3DN

Lähteet:
keskustelu.plaza.fi/matkalau...u/t1585949

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 10:24

Jesolo on kaupunki Pohjois-Italiassa. Se on 40 kilometrin päässä Venetsiasta. Jesolossa asuu 24 000 asukasta. Jesolossa on Euroopan pisin rantakatu, kävelykatu ja kaksi todella pitkää bulevardia. Alueen läntisestä niemen kärjestä itäiseen niemenkärkeen on 15 kilometriä. Jesolo on kesäisin suosittu matkailukohde.