Aiotteko katsoa Nobelin rauhanpalkinnon jakotilaisuuden TV:stä? Meillä se tallennetaan ja katsotaan illalla.

Lisätty: 09.12.2008 - 10:27

Itsellekin oli "uutinen" että tulee suorana TV:stä mutta harvinaistahan se on että joku suomalainen saa Nobelin,oman elämäni aikana ei kukaan ole saanut.
Priorisoin tuon korkealle verrattuna kaikkini mahdollsiin urheilukilapiluihin joita tulee TVstä koko ajan.

Lisätty: 09.12.2008 - 10:30

Olen pahoillani lyöntivirheitsä, ei saisi "hosua" mutta kun tekee samalla muuta niin käy näin..

Lisätty: 09.12.2008 - 11:05

Mitkähän oli vuodet kun F.E:.Sillanpää ja A.I.Virtanen saivat Nobelin, onko jollain tietoa?Sillanpää aika pian sotien jälkeen... Virtasesta ei mielikuvaa...

Lisätty: 09.12.2008 - 15:12

Kiitos vastauksesta edellisten vuosiin eli elämäni aikana ensimmäinen Nobel-palkinto Suomeen, niin ajattelinkin.

Lisätty: 11.12.2008 - 08:08

Katsoimme koosteen ja oli todella hienoa! Kerrankin joku suomalainen joka on saanut erittäin merkittäviä asioita aikaan. Kotimaassa kadehtijoita riittää titeysti mutta sillähän ei saavuteta mitään, onneksi.

Avainsanat: nobel suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2008 - 22:06

Ehdottamasti katson.Mara on tehnyt kansaivälisesti niin tärkeää työtä että suotakoon se hänelle.Eipä näitä ole Suomeen kovin useasti tullutkaan.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2008 - 10:00

En edes tiennyt, että se televisioidaan. Tuskinpa tulee katsottua, mutta kiitos kuitenkin vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 10:45

Kyllä katsotaan,otan sen vielä DVD,lle,minun mielestä tämä on jo kolmas elinaikanani,kahden edellisen aikana ei ollut Tv:tä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 10:54

todennäköisesti tulee katsottua

Ne suomalaiset Nobelistit:

1939 Frans Eemil Sillanpää Suomi kirjallisuus
1945 Artturi Ilmari Virtanen Suomi kemia
2008 Martti Ahtisaari Suomi rauha

Lisätty: 10.12.2008 - 18:56

tuli katsottua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 15:10

En aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 17:13

Uskon niin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 21:43

enpä katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:33

Kyllä vain tuli eilen katseltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:54

Katsoin kyllä ja vieläpä aivan vahingossa! Tuijotin horroksen vallassa jotain ohjelmaa jonka luulin olevan 90-luvulta ja ihmettelin muistaneeni Martin olleen siihen aikaan vähän nuoremman näköinen.. Sitten yhtäkkiä välähti :D