apua mitä mun pitäis tehä!oon ihan sikaihastunu yhteen tyyppiin, mua 10v. vanh. voiko kiinn. näin nuor. tytöstä?!auttakaaaa!!!!!!!

Avainsanat: rakkaus rakastunut tyttö auttakaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2008 - 19:20

Ja kuinkahan nuoresta tytöstä on kyse, elikkäs kuinkas vanha sie kysyjä oikein olet? - - - Mie olen 28 vuotias ja mieheni on 38 vuotias ja ikäero ei tunnu missään.. Mutta sie kyllä tekstin perusteela olet aikas pal minuukin nuorempi, elikkäs mietihän tarkkaan mitä teet asian kanssa.. Varattuihin ei ainaskaan kannata 'sekaantua' se on ihan saletti, sie varmasti löydät nuoremmankin ja sinkun itsellesi.. Onnee siulle mitä ikinä päätätkin tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2008 - 19:35

Tuossa iässä nämä 'sikaihastumiset' kuuluu asiaan ja kun luultavasti oot 7-13 -vuotias niin näin siinä käy, vanhemmat pojat ovat niin ihkuja, heh, mutta ihaile kaukaa ja nauti tunteistasi, oman ikäset kyllä alkaa kohta kiinnostamaan sua, ei ehkä vielä, eikä ole kiirettäkään sulla, mutta nauti näistä ihastumistunteistasi kuitenkin nyt, niitä on mukava muistella sitten myöhemmin...

Lisätty: 07.12.2008 - 21:41

Nyt kun kerroit ikäsi niin odota 2-3 vuotta ja katso, ovatko tunteesi vielä samat kuin nyt?
Itse olin 18v kun tutustuin nykyiseen mieheeni, hän oli silloin 26v, eli ikäeroo 8v. 2-3v aika hyvä katsella ja tutkiskella itseään (ja sitä toista).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 19:43

Voi kyllä kiinnostua , mutta voi saada syytteen lapseen sekaantumisests. Kannattaako yrittää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:09

Saahan sitä ihastunut olla, ei siinä mitään pahaa ole, muttei ehkä kannata tehdä mitään. Tai jos on jotain pakko tehdä niin odota. Odottaminenkin on tekemistä. Siinä odotusaikana voit vaikka nauttia siitä ihastumisen tunteesta ja kaikesta kivasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:12

Alaikäisenä ei kannata hakea 10 vuotta vanhemman seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2008 - 21:33

Sama kysyjä: oon kuusitoista vuotias. liian nuori?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 22:45

Suunilleen tuon ikäisenä minulla oli intohimoinen rakkaussuhde (pääasiassa mielikuvituksessani) enkun maikkaani, ikäeroa sellaset reilu kymmenen vuotta. Maikka oli fiksu ja pari vuotta meni ilman isompia draamoja ja sitten maailma näyttikin jo ihan toisenlaiselta (ollaan kyllä kavereita vieläkin).

Kokemuksesta neuvoisin pistämään vähän jäitä hattuun, äläkä nyt vaan rupea kauhealla hopulla prinssiä metsästämään, tulee kun on tullakseen ja omatkin mielipiteesi voivat vielä kovasti muuttua.

paas tyttö harkiten ja silmät auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 00:51

Niin juuri..paas tyttö harkiten ja silmät auki..on hyvin sanottu. Kyllä sinä ehdit olla vielä parisuhteessakin. Nauti vapaudestasi vielä kun olet nuori. Sitoutuminen parisuhteeseen tuo mukanaan myös velvollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 09:00

Onhan se sika kivaa olla noin ihastunut.Suvussani on henkilöitä jotka on alkaneet seurustella jo 15 vuotiaana,tytöt ja mies oli jo 27v ,ja toiset siskokset oliva toinen 17ja18 vuotiaana menivät naimisiin sukulaismiesten kanssa ikäero toisella 17,ja toisella 21 vuotta.Näiden parien lapset olivat koulukavereita silloi kun olin vielä kouluikänen.Eli jos se mies kiinnostaa niin vuosi tai pari seurustellaan ,jos kiinnostus jatkuu niin sitten voi muuttaa yhteen asumaan ,ja mennä vaikka naimisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 19:06

hoho itse ihastun varmaan 50 kertaa vuodes eri tyyppeihin oli ne sit kymmenen tai kolkyt vuotta vanhempia!