Jos ja kun kahtoitte linnan juhlia, niin kuka syynäs tarkkaan ja huomas, että kättelikö Eeva Ahtisaari Presidenttiä lainkaan??...

...Nääs kun mie en just sitä kohtaa nähnyt ja miun ukkoin ja äippä väittää että selvästi näkyi ettei Eeva muka Tarjaa kätellyt,, uskoisko tuota, hmm..

Lisätty: 07.12.2008 - 19:13

areena.yle.fi/toista?id=1704063

Heh mie löysinkii itte linkin josta näkee että kyllä se Eeva sitä Presidenttiä kätteli.. Nyt ukkoin ja äippäin kyllä näki ihan väärin, hih..

Avainsanat: linnan juhlat kätellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2008 - 11:05

no se telkun kuvaus heilu silleen, että näytti siltä kuin useampikin olisi jättänyt jomman kumman kättelyn väliin, mutta tuskinpa sentään niin kävi

Kysyjän kommentti

Valitsin vähäviisan vastauksen parhaaksi koska olen hänen kanssaan samaa mieltä, että näytti siltä ettei moni muukaan ois kätellyt koska se kuvauskulma oli huono aina välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2008 - 19:46

sitä minäki, kyllä kätteli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:13

Enpä katsonut, mutta varmaan kätteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 09:17

katoin elokuvaa dvd;ltä siis en nähnyt mutta siinä tilanteessa ei varmaan ohi marsseja tehdä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 13:31

Jonkun papin vaimo (tulivat ekojen joukossa) ei kätellyt Penaa lainkaan. P tarjosi kättä, mutta taisi täti olla niin täpinöissään, ettei huomannut kätellä ku Tarjaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 13:59

En katso tuota skabaa, on niin tylsä mutta tottakait tervehti.