Mikskä sitä vois sanoa? osaateko neuvoa?

se hailuis että mummo,mut mulla on jo ennestään kaks, nimellä mä en nauramatta osaa kun sen nimet on Hellä Unelma, eikä sille kelpaa Hemuli jonka mä keksin, se on iskän uus anoppi, Merjan äiti ja vähän äkänen, Merja on ihan ok me pärjäillään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 20:20

Niin mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 20:24

Jos sul on jo kaksi niin olisko mummi mitään.se on niin lähellä mummoa mutta erottuu niistä kahdesta.Miten mahdtanet erottaa ne kaksi mummoa toisistaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 20:26

"Unelma-mummi" voisi olla kiva. Ainakin se kelpaisi minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 22:55

Ootkos pohtinut asiaa iskän tai Merjan kanssa? Ne kun tuntee asian tarkemmin, saattaisivat keksiä jotain hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2008 - 08:01

okei, päästiin sovintoon se voi olla Hemuli , se tarkoittaa hellä unelma mummi
kiitos lennu ja muut, nyt tuli rauhallinen joulu t. vili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 10:06

no olihan se kiva,että pääsitte sopuun nimestä ,hyvää joulua sinne myös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 12:58

Hyvä mummot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 14:33

Sorry, en ymmärtänyt mitä haluat sanoa. Sukulaisuussuhteet meni yli hilseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 18:56

Hei Vili! Onnea vaan sulle ja uudelle Hemulille ja Hyvät joulut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:25

Juku! Eiköhän se äksy mummeli siitä lauhdu, jos vaikka halaat sitä ja sanot, että oot ihan kiva. :)