Mikä Tv-ohjelma ärsyttää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 20:25

BB eli BigBrother. Katsoin kerran ja se riitti minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 20:32

BB voiko molompaa ohjelmaa olla???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 21:20

kauniit ja rohkeat ei enää mee:(. miks ne ei sille keksi loppua, kaikki vehtaa keskenään ja mitään järkevää ei synny tai tapahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 21:22

Onpa niitä. Yks on Serranon perhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 22:21

Aamuisin noi höpöhöpö kilpaililut.Joku pälättää juontajana ja jotkui laittaa tekstareita. Kun vaihtaa kanavaa niin ihanaa uusintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 00:43

hyvä Timppa, just noi 'kilpailut' on ihan ............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 07:53

BB, Maajussille morsian ym hömppä, siihen kuuluu myös Kauniit ja rohkeat joka on mielestäni jatkunut jo liian pitkään. Sekä myös kaikki kilpailut mitkä tuntuu olevan tekemällä tehtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 08:38

nk. reality ohjelmat tuntuvat jotenkin väkinäisiltä, tiukkaan formaattin tugetuilta 'teollisuus"tuotteilta. (en kyllä paljoa ole katsellukkaan, varmaan siinäkin joukossa on ihan hyvääkin viihdettä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 11:40

nykyjään urheilukilpailut ja formula on ruvennut tökkimään ,ja BB ohjelmmaa en katsonut ainuttakaan jaksoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 13:16

TosiTV-hömppä ja erilaiset "tietokilpailut".... myös kotimaiset sarjat ovat mielestäni typeriä ja niitä tuntuu tulevan koko ajan.
Onneksi on ohjelmakortti ja saa valita mitä katsoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 21:15

BB, Late Night with Conan O'brian, Dr. Phill.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 07:37

kauniit ja rohkeat,päivien viemää,late night with conan o'brian ja ne kaikki chat ohjelmat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2008 - 15:56

Salatut elämät erikoisesti. Mitähän salattua niissä on, kun retostellaan jokaisen elämää jokaiselle. Aarrrrrggghh !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2008 - 03:05

Big Brother ja kaikki chatit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2008 - 09:21

Mä vihaan erityisesti kaikkia noita juonnettuja rahakilpailuja mis pitää soittaa ja vastata nopeesti kysymyksiin. Ne on tylsiä juontajat maailman ärsyttävimpiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2008 - 09:23

Tuhkimotarina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:42

Jaha, olin kuullut tuosta BB:stä töissä, mutta en ole tainnut katsoa koskaan. En katso tylsiä ohjelmia lainkaan. Joskus olen pitkästynyt dokumentteihin kun ne ovatkin todellisuudessa herättäneet enemmän kysymyksiä annettujen vastausten sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 14:06

Ei oikeastaan mikään muu kuin kaikki urheilu lukuunottamatta taitoluistelua ja ehkä jotain satunnaisia ratsastuskisoja. Turhat, älyttömät ohjelmat eivät häiritse koska niitä ei tarvitse tuijottaa. Sen sijaan ikuinen formuloiden päristely ja kiekon hakkaaminen mailalla on väistämätöntä eikä sitä pääse karkuun muuten kuin muuttamalla pihalle asumaan. Varsinkin pari vuotta sitten kun taloon hankittiin MTV3 Max niin telkusta ei muuta enää saa katsoakaan kuin sitä iänikuista urheilua. Huoh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:39

kaikki sellaiset kilpailut joissa pitää soittaa ja sitten voi voittaa rahaa.. ne kestää tuntitolkulla ja kysymykset on ihan typeriä. ja sitten just nää tuhkimotarinat ja lemmen viemää, kauniit ja rohkeat ja tunteita ja tuoksuja. (huokaus) eikö olis parempaakin ohjelmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:19

Saulin ja Nikon parhaat palat!!!