Entisaikaan annettiin 50V lahjaksi kiikkutuoli.Mitä annetaan nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2017 - 11:20

Näin se jotenkin on mennyt. Joskus 60-luvulla ostimme esimiehellemme 50-vuotislahjaksi hopeahelaisen kävelykepin. Nyt sellaista ei voisi ajatella edes 60-vuotispäivä lahjaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2017 - 14:52

Jos lahjanantaja tai -saaja on hengellinen, niin mikä tahansa hengellinen lahja voi tulla kysymykseen. Jos synttärisankari lukee kirjoja, niin kirja voisi olla kiva lahja. Ja myös heille, jotka eivät vars. lue, niin on olemassa arvokirjoja kirjakaupoissa ja voi valita sankarin harrastusten ja kiinnostusten kohteiden mukaan myös lahjakirjan. Lehden lahjatilaus on yksi mahdollisuus. Kultasepäliikkeissä on tarjolla kauniita lasiesineitä esim. maljakoita, joihin saa kaiverrettua sankarin merkkipäivän ja esim. iän. Lahjakortit käyvät myös ja, jos juhlapäivän sankarilla on paljon ystäviä ja sukulaisia, niin kimpassa voi kerätä rahaa johonkin suurempaan lahjaan tai myös rahalahja on tänäpäivänä arvokas. Voisin itse pitää viisikymppisenä myös pehmeistä paketeista, kuten liinavaatteista- ja kylpypyyhkeistä. Ja, jos hinta on liian alhainen voi liinavaatteet ostaa myös kahdelle, kuten kylpypyyhkeetkin. Ja, jos sankarin harrastuksiin kuuluu matkailu, niin kaikki matkailuun liittyvät tärkeät asiat voisivat ilahduttaa juhlapäivän sankaria myös. Onnea hyvän lahjan etsintään.