Hankala kysymys... Oikeastaan en pidä ketään kovin mielenkiintoisena persoonana... Pidän kyllä kovasti Tuomas Kyröstä ja hänen jutuistaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2017 - 03:12

Suomen mielnkiintoisin persoona on tällä hetkellä toimittaja-kirjailija Mark Levengood, maamme lahja Ruotsille. Tämä mielenkiintoinen mies on osoittanut monet homofoiamme turhiksi ja hurmannut monet ihmiset persoonallisella suomenkielellään. Hänen kirjansa ovat nekin ihastuttaneet monia hersyvän huumorinsa ja lämpimän sympaatisuutensa vuoksi.

Levengoodin kaltaisia ihmisiä lisää maahamme ja koko maailmaan.

Lisätty: 02.07.2017 - 19:16

Yhtä nielenkiintoinen persoona kuin Levngood on tällä hetkellä avarustieteen professori Esko Valtaoja. Tämä mies jos kuka on osoittanut että myös tohtorismies voi olla hauska ja puhua ilman sivistyssanoja lauseita jotka jokainen meistä ymmärtää. Tällä puhetyylillään hän on tehnyt avaruustieteestä koko kansan helposti lähestyttävää tiedettä.

Jos Valtaojan kaltaisia tohtorismiehiä ja -naisia olisia maassamme ja koko maailmassa nykyistä enempi niin myös eri tieteistä kiinnostuneita olisi nykyistä enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2017 - 15:42

Anna Perho vaikuttaa monipuoliselta naiselta....Haluaisin kyllä tutustua!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.07.2017 - 02:34

sipilähän se, aina kun jotain uutista on ko. herrasta, pelonsekaisin tuntein tutustun aiheeseen ;)