Aiotko katsoa Temptation Islandin uutta kautta? Uusi kausi pyörähtää käyntiin pian.

Ohjelman juontaja Kuoronen on mielestäni Suomen parhaimmistoa. Asiantunteva, tarpeeksi jämäkkä ja empatiaa riittää myös sarjan katsojille. Sarjassa on monenlaisia osallistujia, mutta mielestäni Temptation Island on kevyempää katsottavaa kuin, mitä Big Brother oli. Sarjan seuraaja voi tuntea kotisohvalta kuvauskohteen ihanan ilmaston ja eksoottiset maisemat. Kaikki mukaan sarjaa seuraamaan, niin voidaan vaihtaa mielipiteitä myös sarja loputtua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2017 - 21:15

Saatan katsoakin, en ole vielä päättänyt.

Kysyjän kommentti

Piiu oli vastaajista ainoa, joka saattaa katsoa Temptation Islandia. Ko. ohjelmassa on sekä hyvää että huonoa, mutta, kun vertaa Big Brotheriin, niin Temptation Islandin katsomisesta ei jää huono olo päälle. Mutta, mikäli haluaa katsoa ohjelmaa, jonka aikana voi sysätä täysin syrjään omat asiat, niin ko. ohjelma on sinulle hyvä ohjelma. Mielestäni Temtation Island on stressinpoistaja eikä stressin lisääjä. Ja he, jotka lähtevät ohjelmaan mukaan, niin määräävät oman elämänsä suunnan myös ohjelman jälkeen l. muiden mokista ja järjenvastaisista teoista ei kannata ottaa pulttia. Ehkäpä me Piiun kanssa vilkaistaan, että mitä tuleva kolmoskausi tuo tullessaan vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2017 - 20:46

Kuuluu TODELLAKIN sarjaan EN katso.Formaatti on käsittämätöntä sontaa.Anteeksi vaan ohjelman fanit.Paljonkohan Kuroselle on maksettu, että mukaan on lähtenyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2017 - 20:45

En aio seurata, en pidä kyseisestä ohjelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2017 - 08:17

No en varmasti aijo. Temptation Island on aina ollut yksi niistä ohjelmista joiden näyttämisen järkevyyttä televiossa en voinut kuin vain ihmetellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.03.2017 - 02:26

en katso, tämä kuuluu luokkaan nuorten tirkistelyohjelmat ;)