Jos olet nainen ja laittaudut l. peseydyt, meikkaat ja pukeudut, niin paljonko sinulta kuluu em. aikaa?

Olen hyvin kauan aikaa sitten jostain lukenut, että naisen pitäisi kyetä olemaan valmiina lähtöön vartissa. Itse tuumaan kuitenkin, että em. on mahdottomuus, kun lasketaan minuuteissa yhteensä kaikki laittautuminen.

Avainsanat: omakohtainen kokemus on että aikaa kuluu kaikkeen em. varmasti yli vartti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2017 - 13:32

Atooppisen ihoni vuoksi joudun kuluttamaan ihoni rasvaukseen niin paljon minuutteja joka päivä etten halua enää tuhlata aikaani muuhun itseni laittamiseen juuri olelenkaan. Käytän peseytymiseen, pukeutumiseen ja meikkaamiseen korkeintaan puoli tuntia per kerta. Jos pesen hiuksenikin näihin puuhiin menee keskimäärin 1,5 tuntia per kerta sillä pitkät ja paksut hiukseni eivät kuivu nopeasti. Varttitunissa olen valmis lähtöön vain silloin kun minun ei ennen sitä tarvitse muuta kuin pestä hampaani, sipaista huulipunaa huulilleni ja pukea ulkoilukampeet ylleni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2017 - 13:38

Kyllä nippa nappa tunnissa ehdin, jos kaikki alkaa suihkusta.Puoli tuntia lisää, niin ehdin loistavasti ja olen itsekin tyytyväinen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2017 - 18:24

Jos hiuksia en pese, niin sit kyl selviydyn pikasuihkusta, kevyestä meikistä ja pukeutumisesta vartissa. Mut sitten on eri asia, kun pesen hiukset, kuivaan ja kiharran hiukset sekä teen kaiken pitkän kaavan mukaan kunnon bailumeikin, niin siihen menee helposti 1,5-2 tuntia.