Uusi Vuosi on hiljattain vaihtunut. Onko sinulla jokin huolenaihe, jota haluaisit muuttaa tai haluatko lähettää joitain terveisiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2017 - 21:00

Olen huolestunut opiskelijoiden, kansaneläkeläisten ja työttömien toimeentulosta. Ei ole oikein että heidän etuuksistaan hallitus on leikannut. Toivon päättäjille sen verran järkeä ja vastuullisuutta, ettei kaikkein heikoimmin toimeentulevilta leikata vaan niiltä joilla on mistä ottaa.

Kysyjän kommentti

Näinpä nämä asiat varmasti ovat ja toisin em. asioiden pitäisi tietysti olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2017 - 10:03

Huolenaihe liittyy läheiseen ihmiseen. Terveisiä haluaisin lähettää maan hallitukselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2017 - 15:27

Pienituloisille joka päiväinen ruoka ja katto pään päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2017 - 14:38

Että onko minulla jokin huoleaihe jonka haluaisin muuttaa? On. Jos voisin niin ottaisin taikasauvan ja taikoisin sillä minulle rakkaalta ihmiseltä hänen parantumattoman sairautensa pois. Terveisinä halusin toivottaa kaikille hyvää tätä vuotta. Olkoon se jokaiselle parempi kuin viime vuosi.