Onko sinulta joskus kadonnut jotain tärkeätä ja, kun olet em. asian huomannut, niin oletko löytänyt vai kadottanut ko. asian?

Avainsanat: esim. koru kukkaro kännykkä avaimet tms.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2016 - 16:57

Walttikortin vasta kadotin (eli bussikortin) onneksi oli joku löytäjä toimittanut liikennöisijälle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2016 - 07:39

Kyllä. Vuosia sitten kadotin kauppareisulla lompakkoni ja kaikkine siellä olleine rahoineen, pankki- ym. kortteineen ja muine minulle tärkeine juttuineen. Kun en sitä pitkien etsintöjenkään jälkeen löytänyt mistään missä se kädessäni olin kaupasssa ja kaupan pihalla kuljeskellut luulin että tämä arvoesineeni sisältöineen olisi kadonnut lopullisesti, mutta kuinka ollakkaan! Kotimme parkkipaikalla löysisinkin sen yllättäen automme katolta missä se oli maahan putoamatta matkannut useamman kilometrin.
Olen nyös kadottanut aikoinani työpuhelimeni polkiessani työpisteeltä toiselle. Se putosi takintaskuuni tulleen reijän kautta ensin takin vuoren sisälle ja sieltä sitten maantielle minun asiaa huomaamatta. Joku rehellinen ohikulkia oli sen sieltä sitten löytänyt ja vienyt poliisilaitokselle. Täältä poliisit toimittivat sen sitten työpaikkani pomolle ja pomoni minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2016 - 15:47

Kadotin roskia viedessäni kotiavaimeni pihalle ja ystävällinen naapurini oli ottanut ne talteen ja avaimet löysivät takaisin kotiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2016 - 12:10

Tämä kadottaminen on vähän sama asia, kun menet kirpputorille ja löydät jotain jota et tiennyt sinulta puuttuvankaan.