Onko sinulla kokemusta/kokemuksia tähystyksestä/tähystyksistä? Ja, jos on kokemuksia/kokemus, niin kerrothan kokemuksistasi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2016 - 21:47

Olen kokenut kerran suolistotähystyksen. Jouduin siihen niin ennalta-arvaamatta ja äkkipikaisesti etten ehtinyt etukäteen juurikaan pelätä kyseistä tapahtumaa. Silti varsinkin nielun kautta sisääni laitettu tähystysputki sai minut aluksi voimaan pahoin ja itkemään. Asiantuntevan ja mielyttävän lääkärin sekä häntä auttaneiden yhtä mielyttävien hoitajien avulla onnistuin kuitenkin rauhoittumaan varsin pian. Myös paha oloni katosi heidän avullaan yllättävän nopeasti. Näin jälkeenpäin voin sanoa että jos joutuisin uudelleen samaan tilanteseen niin tuskimpa enää toista kertaa voisin siellä pahoin, tai itkisin. En ainakaan pelkäisi sitä operaatiota etukäteen lainkaan tietäessäni että sillätavalla saa selville monta muuten piiloon jäävää syytä kipuihin jne.

Kysyjän kommentti

Minulle tehtiin hiljakkoin colonoskopia ja myös minä arvelen, että seuraava tähystyskerta on ensimmäistä tähystystä helpompi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2016 - 15:24

Nuorena mulla tähystettiin polvi, hyvin meni ja polvi parani aika nopeaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2016 - 07:14

Tähystetty on joskus nuoruudessa, ei hirveän miellyttävä kokemus, toisaalta kun tähystyksellä asia selvisi, niin kannatti hieman kärvistelläkin.