Paras matkakohde jossa olet käynyt?

Itselläni Islanti tulee aina ykkösenä :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2016 - 20:00

Islanti minulla ollut haavena, mut se saa nyt jäädä vielä haaveeksi syynä tuo Heklan hengittäminen..
Mutta täytyy sanoa että Sisilia oli mahtava paikka paljon oli näkemistä Giardini Naxoksessa oltiin, lyhyt matka bussipysäkille, josta suuntasimme aamuisin moniin kaupuhkeihin nähtävyyksiä, markkinoita ym. katsomaan..
sinne haluan uudestaan, silloin menen Etnalle, en ota enää matkatomiston retkeä sinne, niin saa omassa rauhassa Etnaa kiertää ylhäällä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2016 - 06:46

islanti on minulla haaveissa, paras kohde on ollut Mongolia. Upeat hevoslaumat erolla auringonlaskun aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2016 - 11:12

Olen käynyt useissa paikoissa, mutta Pariisista tykkään eniten. Sinne haluan kolmannen kerrankin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2016 - 17:34

Viikon karibianristeilyllä näkee monenlaista ja sen jälkeen/ennen voi jäädä Floridaan määrittelemättömäksi ajaksi. Auto alle ja menoksi sen mitä aikataulu ja budjetti antavat myöten. Tulomatkalla vielä kulttuuria New Yorkissa. Tykkäsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2016 - 22:29

Rakastan Espanjaa kaikkinensa.Cadiz...Menorca....Mallorca....
Pohjoismaista Norja ehdoton suosikki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2016 - 00:42

Kahdesta vaihtoehdosta kumpi vain. Florida Fort Lauderdale-Orlando Tai Mexico Akumal etc.

Lähteet:
oma kaukomaanmatkakokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2016 - 10:16

Täällä on niin raikasta ja freesiä.Niitä on niin paljon !!!!! Juuri tällä hetkellä tykkään Suomesta eniten !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2016 - 21:43

Arvon tässä Lofoottien ja Balin välillä............ja päädyn Lofootit.