Harrastatko kierrätystä ja perustelethan myös vastauksesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2016 - 11:27

Kyllä kierrätän ja vaatteita jos ostan, niin annan entisiä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2016 - 06:39

Kyllä kierrätän niin paljon kuin mahdollista ja pyrin myös ostamaan harkiten ja pitkäikäistä tuotetta. Onneksi muovijätteen keräys alkoi tänä vuonna, viime vuoden reissu Välimerellä oli paikoin kaikkea muuta kuin nautinto, satamien lähellä lahdet ja poukamat täynnä kaikenlaita jätettä, mm. muovipusseja ja -kasseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2016 - 19:37

Tottakait kierrätän kuten jokaisen meistä pitäisi tehdä. Koen kierrätyksen todella hienona tapana sekä hankia itseni ja perheeni tarvitsemia tavaroita ja vaateita, että lahjoittaa tarpeetonta kamaa eteenpäin. Kierrätän perheeni kanssa myös oman kotimme sisällä tavaroita ja vaatteita kaikenaikaa esim. kokoamalla kahden eri rikkimenneen hyllykön ehjistä osista uuden ehjän hyllykön, tai valmistamalla polvipuhki farkuista sortsit. Kierrättämällä säästän rahaa,suojelen luontoa vähentämällä kaatopaikojen jätemääriä ja luonnon hyvinvoinnin kautta parannan meidän ihmisten hyvinvointia.