Mikä on paras koskaan saamasi joululahja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2015 - 14:52

3 vuotiaalta pojaltani saama joulupaperiin kääritty pieni nyssäkkä, jossa oli palanen paistettua pullataikinaa. Olivat leiponeet pullapoikia ja -tyttöjä. Mutta poikani oli ottanut palan taikinaa, tehnyt minulle joulupullan. On tallessa pakastimessa vieläkin, 22 vuoden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2015 - 07:27

Pikkutyttönä toivoin hartaasti koiranpentua, en uskonut sellaista saavani, mutta iso yllätys kun isosta kassista löytyi karkeakarvaisen terrierin pentu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 10:43

Korvakorut jotka sain yli 21 vuotta sitten rakkaalta avokiltani ensimmäisenä yhteisenä joulunamme. Siinä paras koskaan saamani joululahja, tai ei sittenkään. Kyllä yhtä ihana joululahja on ollut poikani neljän vanhana omin pikku kätösin tekemä tonttukortti joka yhä vieläkin koristaa jouluisin keittiömme maustekaapin ovea vaikka alkaa jo olla vähän nuhruinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 17:03

Lapsena sain sellaisen lelukoiran, joka toimi pattereilla. siinä oli sähköjohto, jonka päässä oli nappi. Toiseen suuntaan työnnettäessä koira haukkui, toiseen suuntaan koira käveli.
Tämä on itseasiassa ainoa joululahja joka on jäänyt mieleeni, niin hartaasti sitä olin toivonut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 19:42

Lapsena sain monopoli pelin ja sitä pelasimme kavereiden kanssa niin paljon, että taisi peli lopulta kulua puhki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2015 - 21:13

Sain 15-vuotiaana lentolipun Teneriffalle.Vietin siellä syntymäpäiväni, joulun ja uudenvuoden.Eikä jäänyt viimeiseksi kerraksi....Yksi parhaimmista lahjoista ikinä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2015 - 13:09

Lapsena punainen kelkka ja pari vuotta sitten mieheltä uusi läppäri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2015 - 16:27

Ko. kysymykseen on vaikea vastata. Mutta, lapsuudenmuistot tulivat mieleeni, kun ajattelin saamaani parasta joululahjaa. Lapsena pidin valtavasti askartelusta ja muistan kuinka kovasti pienenä toivoin saavani jouluna lahjaksi lapsille suunnattuja kipsivalumuotteja tarvikkeineen. Em. muotteja oli mm. joitain eläinaiheisia hiirulaisia tms. ja Asterix-hahmoja. Sittemmin olen hankkinut omille lapsilleni lahjaksi vastaavanlaisia muotteja tarvikkeineen, mutta aiheena ovat nyt olleet Muumit.

Lähteet:
oma kokemus