Milloin on seuraava lomasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2015 - 16:17

Valitettavasti loma-sanan varsinaisessa merkityksessä ei yhteistä lomaa ole tällä hetkellä tiedossa. Mutta, epävirallinen seur. loma on jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2015 - 13:59

Tämän viikon olin syyslomalla ja seuraava loma on yli 3 viikon joululoma, opiskelijalla kun on riittävästi lomaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2015 - 01:42

Joulun ja uudenvuoden aikoihin pitäis olla vapaata useampi päivä. Ei kuulemma tarvita töissä tuolloin sijaisia. Pomo sanoi, että vakkarit on halunneet olla silloin hommissa saadakseen mahdollisimman paljon tienestiä. Tiedä häntä pitääkö tämä paikkansa, vai onko syy tulevaan työtaukooni tuolloin jokin muu, mutta sama se. Kiva vaan, että viimeistään silloin nämä minun "vakituisen sijaisen" hommani katkeaa vähäksi aikaa ja pääsen olemaan vapaalla pitkästä aikaa yhdessä perheeni kanssa muutamaa tuntia pisemman ajanjakson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2015 - 15:48

2 päivää töitä, sitten loppuviikko lomaa.JESS!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2015 - 11:38

Miten sen nyt ottaa, eläkeläisellä kun ei ole koskaan lomaa, tai vaihtoehtoisesti on aina lomaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.10.2015 - 23:25

lomani/vapaani ovat onneksi aika joustavaa sorttia, voin pitää talviloman lähestulkoon milloin haluan, on käytettävissä vuosittain noin 15 pekkasta samoin lähes milloin haluan, tuntipankissa on viikon verran tehtyä ja viikon verran mahdollisuus ottaa velaksi lähes milloin haluan, jopa kesälomaa voi pitää etukäteen niin halutessaan, kaikki tämä on mahdollistanut sen että voi lähteä äkkilähdöllä lähes milloin sattuu siltä tuntumaan, elukoiden hoito asettaa eniten rajoituksia ;)