Hyväksytkö ns. vieraat uskonnot? Ja, jos et, niin viestitäthän, että miksi et.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2015 - 17:30

Uskokoon kuka mihin tahtoo, toivon vain että minulle ei tulla omaa uskoaan tuputtamaan ja toivon myös, että eri uskonnot voivat olla rauhassa keskenään.

Kysyjän kommentti

Näinpä meidän täytyy nyt ajatella, koska pakolaisia virtaa Eurooppaan ja Pohjoismaihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2015 - 18:10

Hyväksyn eri uskontomuodot, kukin saa vapaasti uskoa mihin haluaa, olkoon se sitten metsänhenki, Allah tai Jeesus tai mikä muu tahansa. Kunhan uskonnon varjolla ei pyritä alistamaan muita eikä pakkosyöttämään omaa uskoa muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2015 - 20:02

Niin kauan kukin menköön tyylillään, kunhan siitä ei ole haittaa toiselle ihmiselle.On joitakin uskontoryhmittymiä, jotka eivät suvaitse ketään, eikä mitään muuta,kun oman uskontonsa ja sen varjolla tekevät aivan mitä tahansa ja perustavat tekonsa pyhiin kirjoituksiin.Sitä en hyväksy.
Itse en kuulu kirkkoon ja uskon evoluutioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2015 - 20:06

Hyväksyn sillä minusta jokainen saa uskoa mihin ja miten itse haluaa. Olen sitä mieltä ettei meillä kellään ole oikeutta tuomita mitään uskontoa ellei se sitten pakoita kannattajiaan tekemään pahoja tekoja lähimmäisiään kohtaan. Sama pätee myös ateismiin. Meillä kellään ei ole myöskään oikeutta tuomita ketään ateistia ellei tuo ateismi aja häntä tekemään pahoja tekoja lähimmäisiään kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2015 - 23:19

Jokainen uskokoon mihin haluaa, kunhan ei vaadi toisia uskomaan samaan, loukkaa tai satuta ketään uskonsa kautta tai vaadi erikoisetuja uskonsa varjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2015 - 14:01

Jokainen saa uskoa haluamaansa, kyllä hyväksyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.10.2015 - 00:32

uskokoon ken tykkää, nuo eksoottisempien uskontojen lait ja pykälät esim.(sharia-laki) joutaisivat romukoppaan, siirtyminen tälle vuosituhannelle olisi toivottavaa, itse en mistään uskonnoista oikein perusta, ihmiset koulutetaan helpommin hallittaviksi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2015 - 11:14

Mielestäni ihmisillä on oikeus uskoa mihin haluaa. Olen itsekin perustanut yhden "uskonnon" ;-)

Lähteet:
theuskonto.treazury.com