Ostaisitko Juuso karhun tekemän taulun?

Rahat menevät Suurpetokeskuksen hyväksi.

www.iltalehti.fi/iltvluontoj...2_v6.shtml

Olen käynyt keskuksessa muutamia kertoja ja tekevät siellä todella hyvää työtä.Suosittelen käymään katsomassa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2015 - 22:17

Ja, vaikka kaksi taulua. Tässä tapauksessa olisi tietysti keskusteltava taulujen hinnasta uudelleen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :) Hienoja tauluja,mutta meikäläiselle pikkasen liian tyyriitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2015 - 19:21

Onhan tuolla Kuusamon suurpetokeskuksessa, jossa tauluja maalaileva Juuso- karhukin asutelee, tullut minunkin käytyä ja hyvää työtä he siellä tekevät. Se myötää täytyy, mutta en tästäkään huolimatta ostaisi Juuso-karhun tauluja. Annan rahani mielummin Suomen hätää kärsiville ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2015 - 15:29

Ei taitaisi tulla taulukauppoja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2015 - 20:28

Hienoja tauluja on Juuso-poika tehnyt, värimaailmakin ihan ok. Tuskin kuitenkaan ihan kovalla summalla ostaisin.