Mikä on sinulle merkki,että nyt on vaihdettava auto?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2015 - 10:18

Meillä vaihdetaan auto rahatilanteen ja auton kunnon mukaan jotenka kait se sitten on tuo setelipinon paksuus on se merkki mikä vinkkaa milloin pitää lähteä uutta nelipyöräistä kulkuneuvoa ostamaan. Oman autoni (sen lihasvoimalla eteenpäin kulkevan kaksipyöräisen ajokkini) olen vaihtanut uuteen ainoastaan silloin kun edellinen alkaa olla jo siinä kunnossa ettei korjaus enää kannata, ei edes itse tehtynä.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2015 - 18:56

Minä en autoa enää nykysisin vaihda, vaan autonvaihdon tekee ja suunnittelee puoliso. Eipä silti asia harmistuta lainkaan, koska minulla ei ko. kauppoihin ole varaa satsata. Se autonvaihto on jotenkin sillä tavoin tärkeä, että tietyn ikäisistä autoista tippuu hinta ja tietyn kilometrilukeman jälkeen on sama juttu eli ahkeralle miehelle on kunnia-asia pitää hyvää huolta perheen autosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.08.2015 - 23:32

olen vaihtamisen lopettanut, eli sitten kun entinen sanoo sopimuksen irti, on aika hankkia uusi, autoon en halua näin epävarmoina aikoina panostaa ollenkaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2015 - 18:15

Tällä hetkellä ei ole autoa, joten vaihtaminenkaan ei ole ajankohtaista.