Löytyykö suomesta pomoja, jotka eivät puhu selän takana pahaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2015 - 00:56

Löytyy toki. Ikävä vain, että nuo hyvät pomot ovat nykyään vähemmistössä enimmän osan pomoista ollessa noita mainitsemiasi selän takan pahanpuhujia syytä. että he kokevat työntekijöiden edun ajamisen sijasta oman edun ajamisen tärkeämäksi työpaikansa menettämisen pelossa.

Kysyjän kommentti

Ko. asia saattaa olla näin. Toinen vaihtoehto on, että juoruja kuuntelemalla tai itse kuuntelemalla pomo säilyttää asemansa vanhojen ja tuttujen työntekijöidensä esimiehenä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2015 - 06:57

Kyllä löytyy, omakohtaisia kokemuksia on hyvistä pomoista, tosin muutama huonokin kokemus mahtuu joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2015 - 17:05

Mulla on ollut monta hyvää pomoa, jotka eivät todellakaan puhu selän takana pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.08.2015 - 01:21

ei löydy, suurin osa esimiehistäkin on vain ihmisiä, onko joku tavannut ihmisen joka ei koskaan ole sanonut kenestäkään mitään pahaa?