Oletko jo käynyt tänä kesänä ulkomailla vai onko matka edessä vielä?

Itse sain eilen varattua Thassoksen reissun, jännittävaa, koskaan en ole käynyt. En tiedä olenko huono etsimään netistä tietoa, mutta tuntuu että ko. saaresta on infoa vähän laisesti :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2015 - 13:11

tiiviisti ulkomailla,viimeksi kävin suomessa 2009,Liisukan luona kahvilla.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2015 - 11:59

Tallinnan reissu häämöttää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2015 - 13:07

Tallinnassa on tullut käytyä.
Viikon päästä olen jo Mallorcalla ja istun jossakin Palman vanhan kaupungin kuppilassa katsellen ihmisiä...Ja siemailen Cavaa!

Hyvää Thassoksen reissua sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2015 - 15:04

Jos jnnkn "ulkomaille" matkustan, niin en matkusta naapurimaata Ruotsia kauemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.07.2015 - 00:20

ruotsissa on tullut käytyä, mutta ulkomaanmatka odottaa vielä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 07:09

Viikon reissu Liettuassa takana, hieno reissu ja paljon nähtävää. Kannattaa käydä Palangan rantakylässä, hienot hiekkarannat ja meno kuin etelän rannoilla konsanaan. Vilnan vanha kaupunki myös kaunis, sitä on pikkuhiljaa saatu peruskorjattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 16:16

Taalla ollaan USAn Marylandin Baltimoressa ja kaupunki on kylla todella upea. Paljon nakemista ja tekemista.