Miten päästä "helpoiten" pömppömahasta eroon?

Vähän on tullut talven aikana kiloja, näköjään ovat ihastuneet jäämään tuohon vararenkaan paikalle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2015 - 23:24

Pömppömahaan vaikuttaa myös vatsanpeitteiden paksuus. Vaikka olen ollut nuorempana todella hoikka en ole ollut lautavatsa peitteiden paksuudesta johtuen. Muistan kuinka ensimmäisellä kerralla neuvolassa kätilö ihmetteli miten paksut vatsanpeitteet minulla on, itse en ollut osannut ajatella sen vaikuttavan vatsan pömpöttämiseen. Tulihan tuokin sitten selväksi, helpotti muuten, kun ymmärsin ettei vika ole elintavoissani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2015 - 00:30

Liikkumalla ja syömällä terveelistä ruokaa jossa hiilareiden sekä rasvojen määrä on mahdollisimman pieni. Siinä konstit pömppömahasta eroon pääsyyn.
Liikunnassa tulee keskittyä ertyisesti vatsalihasharjoituksiin ja edetä hiljaisin askelin sillä liian raju aloitus tupaa yleensä kostautumaan lihaskipuina ja sitä kautta liikuntainnon lopahtamisena. Esim. googlettamalla Top 10 vatsalihasharjoitusta kotiin | Kirsin Kuntopiiri löydät joukon hyviä neuvoja siitä miten saat harjoitettua vatsalihaksiasi helposti ja vähillä välineillä muuallakin kuin kuntosalilla.
Näillä pääset eroon pömppömahasta | Terveys | Iltalehti.fi juttu puolestaan neuvoo mitkä ruoka-aineet ja mausteet jne.. auttavat poistamaan pömppömahaa. Muitakin vastaavia neuvoja googlesta löytynee kunhan vain uhraat niiden etsimiseen vähän aikaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2015 - 09:39

Syömällä terveellisesti ja liikunnalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.03.2015 - 00:55

muuta elintapoja juuri sen verran että kun jotain pitää suuhun pistää, niin katso ettei se aina ole erityisen kaloririkasta, juomatottumuksia voi muuttaa hiukan myös, eiköhän se näillä pikkuhiljaa, parempi tosiaan hitaasti pienillä muutoksilla kuin nopeasti nälkäkuurilla, ne kilot tulevat takaisin ;)