Mitä drinksuja voisi tehdä Lime vodkasta?

Eli siis ostin vuosi sitten Finlandia lime - vodka pullon ja olen miettinyt aina välillä että mitä drinksuja siitä voisi tehdä... Lähinnä hankin sen kauniin pullon vuoksi, mutta kai se sisältökin pitäisi joskus kuluttaa pois. Olisi illan istujaiset tulossa isommalla porukalla, siellä voisin tarjota siitä tehtyjä juomia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2015 - 18:18

Drinksmixer.com -sivusto (ks. lähde) antoi kuusi ohjetta.

Lähteet:
www.drinksmixer.com/cat/2154/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2015 - 19:59

Tässä muutama Lime vodka drinkkini.

Absolut Hunk

4 osaa Absolut vanillaa
1 osa limemehua
1 osa sokerilientä
loraus ananasmehua
Tarjotaan sekoitettuna jäähdytetystä cocktaillasista. Lasin reunalle limen lohko.

Caipiroska

4 cl Vodka
Lime
Sokeri
Murskaa lime ja täytä lasi jäämurskalla

Cosmo by NuZZle

3cl finlandiaa
1cl cointreauta
pikkusen limemehuu
1,2 dl karpalomehuu
tarjoillaan jäällä jäähdytettyyn coctaillasiin ravistettuna jäiden kera

Näissä kaikissa drinkeissä olen käyttänyt limen ja limemehun tilalla Lime vodkaa laittaen muita alkoholeja ohjeen määrää reirusti vähempi, ettei drinkeistä tule liian ärjyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2015 - 23:26

Sitruuna-limebooli
0,5 l Finlandia lime -vodkaa
0,75 l valkoviiniä
2 l sitruuna-lime mehua (juissi)
1,5 l sitruunalimsaa tai -kivennäisvettä