Onko sinulla minkälainen kamera mukana matkoillasi?

Tarkoitan siis riittääkö puhelimen kamera tallentamaan matkamuistosi, vaiko pokkari tai järkkäri? Käyttääkö vielä joku reissuillaan videokameraa? :)

Itsellä on niin vanha videokamera ettei sitä enää tule käytettyä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2015 - 11:52

Digikamera seuraa matkoilla aina mukana, puhelimen kamera ei ole mielestäni riittävän hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2015 - 19:32

Dikikamera on aina mukana, joskus kaksikin, sillä minulle minkään puhelimen kamera ei riitä tallentamaan matkamuistojani niin, että olisin niihin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2015 - 06:11

Digipokkari on mukana pitemmillä reissulla, kännykän kameraa kytän tosi harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2015 - 10:40

Pidän matkoilla mukana pientä digikameraa. Uusimpien puhelimienkin kuvanlaatu varmaan riittäisi, mutta niiden kuvausote on liian kömpelö: roikun usein kuvatessa toisella kädellä milloin missäkin kallion reunalla ja siksi kameraa pitää pystyä sujuvasti käyttämään yhdellä kädellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2015 - 11:30

12 pikselin digipokkari, jolla saa hyvälaatuisia kuvia ja hyvää videotakin. Nykyisillä älypuhelimillakin saa tosi hyviä kuvia ja videoita. Jos kuvaa pokkarilla enemmän videoita kannatta ostaa siihen sellainen kortti, joka sopii paremmin videon kuvaukseen, tallentaa nopeammin ja jossa on tallennustilaa enemmän.

Lisätty: 26.02.2015 - 15:53

Digikuvista saa noin 40 eurolla A4 kokoisen satasivuisen kirjan, kun odottelee tarjouksia kirjan tekijältä, siihen sopii satoja kuvia. Teen lisäksi video/kuvakoosteita tietokoneelle lomamatkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2015 - 13:28

Oma pieni ja kätevä 12 mekapikkelssin :) kamera aina mukana.Pikkuruinen videokamera ja isompi järjestelmäkamera enempi miehen heiniä.Eihän sitä osaa edes matkustaa ilman kameraa...Ja kuvia on mukavaa katsella sitten myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2015 - 15:08

Digikamera on reissuissa mukana :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.02.2015 - 23:05

puhelin tietysti ja digikamera rantaa varten, hiekka on pilannut niitä jo muutaman ;)