Kuinka usein katselet toisten ottamia matkakuvia ja miksi? Napsussakin niitä on paljon :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2015 - 21:47

Kyllä katselen silloin tällöin, varsinkin sellaisten paikkojen kuvia jotka minuakin kiinnostaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2015 - 19:06

Ainakin tuolla facebookin puolella tulee ihailtua. Ihan jo mielenkiinnosta tulee katsottua että missä ihmiset ovat käyneet... Oikeastaan tämä aiheuttaa itselleni vain polttavan kovaa matkakuumetta.. Pitäisi jättää kuvien katselu vähemmälle :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2015 - 00:15

Todella usein sillä on mukavaa 1) nähdä kuvia paikoista joissa ei ole käynyt 2) muistella kuvien kautta omia matkatapahtumia paikoista joissa on käynyt ja 3)hämmästellä kuvista sitä missä kaikkialla ihmiset ovatkaan käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2015 - 05:29

Silloin tällöin tulee katseltua kuvia ja joskus laittelen myös omilta reissuilta kuvia. Leo-sedän kuvat ovat aina hienoja, itse katselen yleensä tulevan matkakohteen kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2015 - 19:15

Matkakuvia on kiva katsoa, joten kyllä tulee katseltua aina kun vastaan tulee :)