Joko tiedät, että minne matkustat seuraavaksi ja milloin l. onko seuraava lomamatkasi jo varattu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2015 - 05:47

Kaavailussa New York huhtikuun alkupuolella.

Kysyjän kommentti

Ensinnäkin ulkomaanmatkailu avartaa ja tanneli kertoo, että suunnittelee matkaa New Yorkiin. Olen parikymmentä vuotta sitten lomaillut Floridassa 10 päivää ja pidin kovasti. Tuttavat ovat käyneet New Yorkissa, mutta kaupunkilomista itseäni kiinnostavat Bangok, Lontoo, Pariisi, Bryssel ja ehkä´pä em. jälkeen vasta New York. Eli en tiedä, että tulenko itse koskaan näkemään New Yorkia. \r\nPerheellisenä minua kuitenkin kiinnostavat eniten rantalomat Suomen talvella sekä toissijaisesti kesällä.\r\nHyviä ja onnistuneita lomakokemuksia kaikille kysymykseeni vastanneille napsulaisille kaikissa maailman lomakohteissa ja tvsti joskus nähdään lomalla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 04.01.2015 - 02:05

toivottavasti toukokuussa kreikkaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2015 - 10:23

Kyllä vaan, keväällä ja syksyllä Kreetalle, 3vk kummallakin kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2015 - 11:35

Joko keväällä tai viimeistään kesällä Tallinnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2015 - 13:50

Elokuussa isäni täyttää 70 vee.Menemme porukalla Mallorcalle,sinne,mistä kaikki alkoi. Sittemmin maailmaa hyvinkin kiertäneenä isän ehdoton toive oli, että Mallorcalle juhlimaan! Olivat viimeeksi Kolumbiassa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2015 - 17:43

Lomaa ei ole mutta maaliskuussa on Kittilän lennot maksettu.

Lähteet:
StarAlliance bonus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2015 - 20:41

Suunnitelmat muuttuu sellaisella vauhdilla, etten meinaa itsekaan pysya perassa :) Ainoastaan kukkaro lyo jarrua rattaisiin :):):) Kas kummaa !!:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2015 - 16:02

Rahatilanne aiheuttaa sen ettei tässä talvella tule varmaankaan mihinkään kotimaata kauemmaksi lähdettyä. Ehkä ensi kesänä, haaveena olisi Santorini, en ole siellä käynyt. Seuraava reissu taitaa suuntautua johonkin kylpylään täällä kotimaassa jos joku hyvä tarjous tulee vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2015 - 19:55

Parikin reissua jo buukattuna. Molemmat ennen vappua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2015 - 14:45

Kyllä, kyllä. Maaliskuussa Helsinkiin Tavastialle. Huhtikuussa Prahaan ja kesäkuussa Rodoksele. Tämä pimeä pakkasaika menee lomia odotellessa. Jaksaa käydä töissäkin vähän tienaamassa matkarahoja.