Miten vastaanotat Uuden Vuoden?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2014 - 08:54

Koiran seurassa; perheen ja muutaman ystävän kanssa.
Lemmikkien omistajat muistakaa tehdä lemmikillenne turvallisen tuntuinen uusi vuosi!

Kysyjän kommentti

Mukava vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2014 - 10:01

Töitä tehden klo 22 asti ja sen jälkeen kotona koirani kaverina :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2014 - 10:09

Varmaan kavereiden kera kuohuvan kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2014 - 13:39

Oleillemalla perheen kanssa kotona nenää liinaan pyyhkien. Perhettämme riepoitteleva flunssa-aalto ei nittäin taida irroittaa otettaan meistä ennen aattoa ellei sitten tapahdu jotain ihmettä eikä kipeänä voi mennä mihinkkään juhlimaan, tai edes kutsua ketään kotiin. Onneksi meidän kenenkään olo ei kuitenkaan ole niin huono, ettemmekö jaksaisi sairastamisen ohella siemailla vähän kuohujuomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2014 - 14:57

Lattiaremontti valistuu huomenna uudessa kodissa, joten todennäköisesti heilun huomenna imurin ja pölyriepujen kera, illalla ehkä rauhoittunen kuohujuoman äärellä katselemaan ilotulitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2015 - 11:19

Ennen klo 22 nukkumaan. Tosin välipäästöllä n.klo2 päivitin kotisivuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.01.2015 - 23:55

oli ja meni, mukavaa oli ;)