Joulu kuusella vai ilman ja miksi?

Avainsanat: joulu kuusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 19.12.2014 - 22:06

kuusella ja kunnan metsästä, joulun pitää olla oikea joulu ;)

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä. Joulu aidolla kuusella ja ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2014 - 07:10

Ollaan vähän kaikki allergisia...Joten ollaan päädytty reilun metrin mittaiseen pöytäkuuseen (siis kuitenkin oikeaan) ,joka on talossa paikassa,jossei sitä tönitä, kun se on sinne kerran asennettu.Saa olla sisällä muutaman päivän, senjälkeen pääsee ulos kauniissa puvussaan.Siellä sitten saa olla lopun ajan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 10:41

Ilman kuusta, vietän suurimman osan Joulun ajasta poissa kotoa, joten kuuselle ei tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 15:53

Kuusella. Huomenna sisälle ja koristeet niskaan. :) Joulun jälkeen en kovin kauaa sitä jaksa katsella, joten parempi näin etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 17:17

Meillä oli joulukuusi viimeksi silloin, kun lapset olivat pieniä. Viime joulut olen tehnyt duunia, joten en koristele kotiani, kun ei täällä kukaan edes jouluna ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 19:37

Silloin kun olin pieni, oli myös kuusi. Nyt ei ole vuosiin ollut joulukuusta. Ostin kyllä valesypressin ja koristelin sen. Tuossa se keittiön pöydällä nököttää.