Mikä on: 1) paras, 2) huonoin joulumuistonne?

Avainsanat: joulu muistot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2014 - 11:41

1) Lapsuuden joulut mummolassa, silloin kokoonnuttiin koko suvun voimin joulun viettoon. Joulusauna kynttilänvalossa on myös painunut mieleen.
2) Pettymys siihen, että joulupukki ei ollutkaan oikea vaan yläkerran Hannu.

Kysyjän kommentti

Iloista joulua ja kiitoa vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2014 - 09:52

1) Parasta en pysty kyllä sanomaan, ehkä mummolassa vietetty joulu joskus lapsena?
2) Isän juominen onkin sitten joka lapsuuden joululta se huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2014 - 10:12

1) Parasta olivat sukujoulut, iso suku kaikki saman pöydän ääressä :)
2) Olin pieni tyttönen ja koirani repi joulupukilta parran iloisesti häntä heiluen, kun tunnisti pukin ja minä olin järkyttynyt, kun tuttu henkilö paljastui parran takaa ja siihen loppui uskoni oikeasta joulupukista :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2014 - 20:24

Parhaat muistoni ovat serkkujen kotoa,kun me lapset olimme pieniä.Pukki ja tontut kävivät, laulettiin ja musisoitiin.Koira juoksi jaloissa ja varasti milloin kenenkin pakettinarun...Näitä jouluja oli onneksi monta.Muistelen suurella lämmöllä.

Huonoa muistoa en millään keksi.Meillä,vaikkemme absolutisteja olekaan,ei esimerkiksi alkoholi ,ole koskaan näytellyt jouluna suurtakaan roolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.12.2014 - 01:12

vaikea sanoa kumpaankaan mitään, lasten ilo on parasta, tuo huonoin onkin jo toinen tarina ;)