Turhin kodinkoneesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 07.11.2014 - 19:11

ilman muuta robotti-imuri, kele mikä kone ;)

Kysyjän kommentti

Olen kanssasi samaa mieltä.. robotti-imuri.. kele.. mikä kone..Turhien koneiden kunngas se oli meilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2014 - 07:31

Jugurttikone, sellaisen hankin aikanaan, kun niitä markkinoille tuli, ensimmäisen satsin jälkeen se siirtyi varastoon ja myöhemmin työkaverin riesaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2014 - 15:34

Jäätelökone! Meillä taitaa olla isoin malli,mutta silti sitä jätskiä tuntuu tulevan vain pikkuinen määrä,kun syöjiäkin riittää.Nykyhinnoilla kannattaa ostaa jäätelö kaupasta valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2014 - 16:19

Ei tule turhaa konetta mieleen, mutta kaikkein vähiten on voileipägrilli käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2014 - 18:01

Se on turhaa, että meillä on neljä kappaletta elektronisia keittiövaakoja... :D Yhdelläkin pärjäisi... Niitä nyt on vain aina jostain tullut lahjaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2014 - 20:44

Turhia koneita ei minulla ole, mutta leivänpaahdin on vähimmällä käytöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2014 - 13:00

Leipäkone. Isäntä halusi sellaisen ihan väkisin - muutamat leivät teki, sen jälkeen käytti sitä pullataikinan tekoon. Nyt pölyttyy kaapin takanurkassa.