Oletko koskaan erehtynyt ottamaan pikavippiä?Vai oliko erehdys?

Kaikilla firmoilla kaiketi aika suuret korot?

Avainsanat: pikavippi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2014 - 11:20

En ole ottanut, korot ja muut maksut noissa on sitä luokkaa, että parempi pysyä kaukana.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2014 - 14:58

Onneksi en ole koskaan erehtynyt. Niin monen ikätoverini elämä on mennyt suoraan sanottuna p***eellen niiden takia. Yhdelläkin ystävälläni 1000euron laina on tänä päivänä yli 8000euroa. Ja nyt puhutaan yhdestä lainasta.
Mielestäni koko pikavippi homma pitäisi kieltää laissa.

Lisätäkseni vielä, että jos ei ole rahaa ostaa jotain, niin sitten se jää hankkimatta. En osta koskaan mitään edes luottokortilla. Palkkani on pieni, mutta aikani kun säästän niin saan ehkä haluamani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2014 - 16:15

Joskus otin, enää en. Karseet korot ja olen oppinut sen, että käteisellä elelen, en siis luottokorttia omista omasta tahdostani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2014 - 18:08

Kyllä kuiteissa lukoo että maksu on tapahtunut käteisellä. Vaikka visaa joskus vingutan. Pidän huolen ettei mene tili pakkaselle!
Pikavippifirmat mieletäni käyttävät ihmisten hädänalaista tilaa häikälemättä hyväkseen. Eikö sellainen toiminta ole kriminalisoitu laissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.10.2014 - 00:10

en ole ottanut, mutta minusta niissä ei ole mitään pahaa, kaikki kunniallisetkin rahalaitokset ottaisivat samanlaisen koron pienestä muutaman kympin lainasta käsittelymaksujen nimellä, ne saavat olla kuinka korkeita tahansa :(