Mitä mieltä mopoautoista?

Itse asun alueella, jossa lähes jokaisella kersalla tuntuu sellainen olevan. Katukuvasta ovat hävinneet pärisevät Pv:t ja monkeyt, myös skootterit ovat kadonneet.
Itseä ärsyttää suorastaan kun nuo mopoautot tukkivat liikenteen 80km/h alueella, kun eivät mahdu oikein jalankulkijoiden väylillekään ajelemaan.
Hämmästelen myös sitä, että kuinka vanhemmilla on semmoisiin leluihin rahaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2014 - 03:01

Voisi olla kivakin vempele muorille rollarin jälkeen, se 40 kilsaakin huimaa jo kummasti nutturapäätä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2014 - 17:45

Oikein käytettyinä ihan oo koo...Mutta mutta....Jos niillä ruvetaan hurjastelemaan, eivät ole kovinkaan turvallisia.Ja tukkivat kyllä liikennettä, jos eivät tajua väistää hiljaa ajaessaan tien laitaan.Mielipiteeni näistä mopoautoista siis hieman kaksijakoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2014 - 16:57

Suoraan sanottuja aivan turhia leluja kakaroilla, etenkin niille, jotka tuolla huvikseen kurvailevat ja ovat liikenteen tukkoina. Kolarin sattuessa, todella turvaton menopeli :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2014 - 07:10

Pidän sitä lähinnä turhakkeena.