Kuinka paljon luette lomallanne?

Itsellä ei edes loma ole vielä alkanut, mutta kesäpäivinä tulee löllöteltyä auringossa ja kirjoja kuluu tasaiseen tahtiin. Torstaina kävin ostamassa kolme kappaletta kirjoja, nyt sunnuntai-iltasella ne on jo kaikki luettu...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2014 - 07:59

Luen nykyisin loma-aikoina satunnaisesti kiinnostavia harrastelehtiä, mutten ehdi lukemaan kirjoja. Lapsena, nuorena ja nuorena aikuisena lueskelin myös kirjoja. Mutta, myös opinnot vaikuttivat siihen, että kirjojen lukeminen vapaa-aikoina tyrehtyi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2014 - 00:36

Todella paljon, sillä luen muulloinkin runsaasti Lomilla tämä harrastukseni vain lisääntyy syystä että silloin jos milloin minulla on tälle rakkaalle harrastukselleni todella paljon aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.07.2014 - 11:35

en kovin paljoa, menee näiden tietokoneiden, sanomalehtien ja telkkarin kanssa kaikki lukemiseen varattu aika ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2014 - 15:41

Lomalla luen kuten normaalistikin eli paljon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2014 - 17:04

Luen aina paljon.Nyt täällä reissussa mukana lomalukemisena Anne Holtin kuoleman kasvot-pokkari.Siinä on peräti 2 kirjaa.Toisen olen jo lukenut....En oikein jaksa maata auringossa,joten lukeminen auttaa,jos löhöillä tarvii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2014 - 09:54

Lukeminen on vähentynyt kesän aikana. Talvella tulee luettua paljonkin. Lomia ei ole, mutta vapaa-aikaa kylläkin ihan riittämiin näin eläkeläisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2014 - 21:55

Jos aurinko paistaa ja on tilaisuus köllötellä sen alla, niin silloin luen.