amu
Kysytty: 22.06.2014 - 23:14

joko mökkikausi on aloitettu, itse lähden huomenna sähköttömälle mökille, laitetaan tietokeneet ja puhelimet viikoksi nurkkaan ;)

Avainsanat: mökki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.06.2014 - 12:11

Pitäisi ensin hankkia se mökki, ennen kuin pääsis kauden aloittamaan.

Kysyjän kommentti

eihän sen mökin oma tarvitse olla, paljon mukavampaa on käydä toisten mökeillä tai vuokrata, kiitos vastauksesta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2014 - 05:40

Onneksi en omista mökkiä, joten ei. En vain ole mökki-ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2014 - 07:05

Ei ole mökkiä, eikä tosin lomaakaan. Mukavaa mökkeilyä sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2014 - 20:00

Meillä on perinteinen mökki varustettuna aurinkopaneeleilla.Olemme siellä enemmin ja vähemmin ympäri vuoden.Autolla pääsee pihaan :) Ja läppäriä voi käyttää tarvittaessa....Töllöä tulee katseltua aika vähän.Radio sensijaan on lähes aina päällä.Pysyy kiinni siitä, mitä maailmalla tapahtuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2014 - 20:36

On aloitettu jo muutama viikko sitten. Aurinkopaneeli tuottaa meille tarvittavan sähkön, muuten on kovin alkeellinen. Olemme siellä joskus myöhäänkin syksyyn - silloin on lisävalo paikallaan.