Voiko Napsuun arvostella mökkejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2014 - 20:45

Napsun matkavinkeissä ei näyttäisi olevan kategoriaa "Mökit", mutta on kyllä kategoria "Muita vinkkejä". Ehkä mökkikokemuksetkin voisi laittaa sinne.

Lisätty: 19.06.2014 - 20:52

Laitoin Napsun ylläpidolle aloitteen, että matkavinkkien kategoria "Hotellit" laajennettaisiin muotoon "Majoitus", jolloin se kattaisi myös mökit ja muut sellaiset.

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/kokemu...set/lomake

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 19.06.2014 - 02:36

ei aavistustakaan, mutta arvostele pois jos siltä tuntuu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2014 - 06:15

Ei liene estettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2014 - 14:37

Varmaan arvostella voi, mutta mieluiten totuudenmukaisesti, muuten asianomainen taho saattaa yrittää haastaa panettelusta tai väärän tiedon levittämisestä.
Olisi kyllä hyvin tarpeen sellainen sivusto jossa voisi asiallisesti arvostella ja varoittaa huonoista palveluista ja tuotteista joihin itse on törmännyt.

Onhan noita keskustelusivuja, mutta... keskustelu.suomi24.fi/debate/11

Napsun Käyttöehdoissa www.napsu.fi/kayttoehdot jossa mm.
Lainaus: "Käyttäjän tulee olla tallentamatta, levittämättä, lähettämättä tai välittämättä palvelussa lain tai hyvien tapojen vastaista tai loukkaavaa aineistoa. Käyttäjä ei myöskään saa käyttää palvelua lain tai hyvien tapojen vastaisesti. Lisäksi käyttäjä ei saa käyttää palvelua lain tai hyvien tapojen vastaisten tarkoitusten edistämiseen."

Lähteet:
www.napsu.fi/kayttoehdot

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2014 - 18:12

Miksei voisi, tämähän on vähän sellainen paikka, missä jaetaan tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2014 - 19:19

Kenenkähän mökkiä arvosteleisin ,voisi mennä välit iäksi poikki jos tutun mökin laittaisin alakastiin.