Aiotko seurata jalkapallon MM-kisoja?

Kisat alkavat huomenna ja itse ainakin jonkun ottelun aion katsoa, on sen verran hieno laji kyseessä.

Avainsanat: jalkapallon mm-kisat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2014 - 13:34

Kyllä, kyllä,kyllä!! Kisajärjestelyt on tehty: otteluherkut ostettu, ovikello ruuvattu irti, ikkunaverhot vedetty eteen, puhelin mykistetty, Brasilia-paita silitetty... Tuttujen kanssa katselaan ja kinastellaan, meillä kun on eri suosikit. Eikun pallo peliin! This is a Football-Samba...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2014 - 01:28

En aijo, sillä vaikka jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji ja joidenkin mielstä tämä voi kuulostaa lapselliselta niin olen kaikesta huolimatta sitä mieltä, ettei näin kesällä kannata tuhlata kauniita päiviä tuijottelemalla sisällä televisiota, tuli sieltä sitten mitä ohjelmaa tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2014 - 10:58

Aion katsoa niin paljon kuin mahdollista. Ja otteluthan tulee iltaisin, ei ole pois muusta päiväohjelmasta se aika joka niiden katsomiseen menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2014 - 16:37

Jos kaikille kentällä olijoille jaettaisi oma nahkakuula,olisi katseleminen paljon hauskempaa....Tuskimpa näin tapahtuu, joten taidan jättää väliin.
Toivon kuitenkin, että Espanja kipuaa mahdollisimman korkealle näissä geimeissä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2014 - 17:44

Jalkapallo ei ole koskaan kiinnostanut, en kestä katsoa kun pojilla on tukka hyvin ja edellisenä päivänä värjätty. Myös se filmaamisen määrä on jotain järkyttävää, en oikeastaan ymmärrä koko lajista mitään.
Mutta ymmärrän kyllä ihmisiä jotka katsovat ja ovat asiasta innoissaan. Itse sekoan jääkiekosta, joten tässä on turha motkottaa jalkapallon ystäville :D
Tsemppiä vaan kaikille joukkueille, paras voittakoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2014 - 17:53

En katsele ja kesällä tulee katsottua telkkaa tosi vähän, on niin paljon muuta tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 20:42

ei totisesti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2014 - 13:28

En todellakaan, on sitä parempaakin tekemistä.