Milloin viimeeksi vaihdoit lapselle vaipat? Sujuiko?

Avainsanat: vaipan vaihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2014 - 11:15

Neljä vuotta sitten ollessani päiväkodissa töissä... Ei sujunut, itsellä kun ei lapsia ole ja se oli ensimmäinen kerta.. Puin housuvaipat lapsiparalle väärin päin...

Kysyjän kommentti

Hih....Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2014 - 21:11

Siitä on jo aikaa jokunen vuosi, kummipojalle laitoin vaippoja ja huonostihan tuo sujui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2014 - 22:34

Onnistui kyllä - vankalla kokemuksella - n. nelisen vuotta sitten kun nuorin lapsenlapseni äänekkäästi sitä pyysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 10:32

Pääsiäisenähän tuota vaipanvaihtoa tuli testailtua ja ... yllätys, yllätys...hyvinhän se sujui. Näin ainakin siitä päätellen, että poikani serkuntytön, laittohetkeä vain vähän myöhemmin päästämät, "mämmit" sotkivat ainoastaan vaipan, ei muuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 10:34

On siitä 15 vuotta aikaa. Varmasti onnistuisi, jos nyt joutuisi vaihtamaan, mutta lähipiirissäni ei vaippahousuja ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2014 - 11:44

Neljä vuotta sitten pissavaippoja vaihtelin, ja hyvin sujui. Oletan etten siihen puuhaan enää joudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 17:57

Aika entinen ei enään palaa, on siitä niin kauan. Vaikka on lapsenlapsenlapsia, mutta kun asuvat muualla, niin mummo ei ole vaippahommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 18:55

Kyllä vaipanvaihto on ollut tuttu-juttu vuoden verran..ja hyvin onnistuu...tänään vaihdoin viimmeksi vaipan meidän pikkutaaperolle..ennen kuivan vaipan laittamista tulee pissat pottaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2014 - 23:55

En ole päässyt vaihtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.04.2014 - 11:54

on siitä jo pari vuotta, sujuihan se, miksei olisi sujunut ;)