Lottoatko?

Tai pelaatteko muita veikkauksen pelejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2014 - 23:24

Meillä tuota onnnepeliä nimeltä lotto pelaa lähinnä mies, joka pistää pienen määrän roposiaan siihen joka viikko siinä toivossa, että joskus napsahtaisi se isompi potti ja rahakukkaro saisi sen jälkeen ikuisiksi ajoiksi täytettä kahisevista seteleistä. Täytyy kuitenkin myöntää, että itsekkin pistän siihen joskus muutaman euron sama toive mielessäni kuin ukollanikin. Vigin lottoa ja kenoakin meidän tulee pelattua samaisista syistä epäsäännöllisen säännöllisesti muutamalla eurolla per pelikerta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2014 - 21:49

Kyllä sen suuren rahan toivossa uhraan 2 euroa joka viikko, mutta en ole omiani saaanut pois kunnoin 15 euroa elämäni aikana. Mutta se on ainut toivo , jota jaksan aina jatkaa, vaika tulee lauantaisin korville, että mätke kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2014 - 09:01

Lottosin samoilla numeroilla pari riviä joka viikko 28 vuotta, voittamatta kuitenkaan. Tänä vuonna vaihdoin loton eurojackpottiin ja heti alkoi tulla pienempiä voittoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2014 - 09:03

Joskus tulee Keno tehtyä.Muutoin en uhkapelejä harrasta.Mies silloin tällöin Lottoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2014 - 12:42

Kestolotto on vetämässä jatkuvasti. Vain euron panos viikkoa kohden. Pieniä voittoja pari kolme kertaa vuodessa. Omilleni en niillä voitoilla ole päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2014 - 17:44

EuroJackpottia kauppareissulla ostin parilla viime viikolla, nääs isonrahan toivossa. Otti veroa 10€ viikko sijoituksesta 14% ja viimeksi 20%. Eli omilleni en päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.04.2014 - 11:43

ikilotto on päällä, yksi rivi joka viikko automaattisesti, ilmoittavat sitten kun ei enää tartte lähteä töihin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2014 - 10:40

Lottorivi viikottain samoin numeroin niin kauan kuin Lottoa on pyöritetty ja samalla viikottain yksi Jokeri-rivi, siinäpä minun pelini, joskus jonkun Kenorivin olen laittanut, sieltä on tainnut kerran tulla 7 € ja muutama 50-senttinen, Lotossa ja Jokerissa jokunen pikkuvoitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2014 - 22:59

Silloin tällöin tuhlaan vähäisiä varojani. Sitä ei kuitenkaan arvosteta, vaikka kannatan tiettyä yritystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2014 - 14:45

En lottoa, en. Niin hyvää tsäkää mulla ei voisi olla, että sieltä jotain voittaisin :0