Mikä on mielestänne kaunein/rumin kieli ja miksi?

Ja ei kiitos mitään teurastamovitsejä.... :)

Avainsanat: kaunein rumin puhuttu kieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2014 - 21:40

Minun korvaani Saksa kuulostaa aivan jumalattoman upealta ja kauniilta. Se on vähän niinkuin kallioiset vuoret, karun näköiset mutta silti niin täynnä kauneutta.
Ranskaa en oikein siedä, en ymmärrä miten niin moni sanoo sitä rakkauden kieleksi. Minun korvaani se kuulostaa aivan hirveältä :D

Kysyjän kommentti

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2014 - 19:42

Kaunein kieli on suomen kieli tai sitten italia, molemmat kauniin soinnukkaita. Rumin ehdottomasti hollanti, se vain kuulostaa niin kovin rumalla/sorahtelevalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2014 - 10:43

Suomi tietty kaunein kieli, kun sitä parhaiten osaa ja rumin kieli ehdottomasti ruotsi. Kaitpa se juontaa jälkensä siitä, kun koulussa oli pakkoruotsi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2014 - 12:58

Tämä oma äidinkieli se kaunein on. Ranska kuulostaa ihan kauhealle, samoin arabimaiden kielet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2014 - 17:56

Kaunein kieli on tietenkin maamme puhutuin kieli, eli Suomi. Näin siksi, ettei muilla kielillä raskasta ja kaunista tuhansien järvien maatamme voi kuvata yhtä hyvin. Lähes yhtä kaunis kieli on sukulaiskielemme Viro, eikä Italiakaaan pahalta kuulosta. Rumin kuulemani kieli on mikä tahansa kieli silloin kun se äännetään kiukkuisella ja pahantuulisella äänensävyllä ja siihen arvaa tästä äänensävystä johtuen sisältyvän paikallisia kiro- ja haukkumasanoja vaikkei kielestä muuten mitään tajuaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2014 - 22:48

Oma kieli kaunein - itänaapurin kauhein.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.04.2014 - 11:04

suomi ykkönen, rumimmasta kielestä on niin kova kamppailu itä-euroopan, arabian kielien ja ruotsin kielen välillä ettei osaa sanoa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2014 - 11:44

Oma rakas Suomenkieli ja paljon on rumalta kalskahtavia puhekieliä, joen en osaa nimetä niitä.
suomea osaa joka tavalla niin parhainhan se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2014 - 14:56

Mielestäni rumin on italia !! Yllätys, yllätys :)