Onko teillä napsussa "kontakteja" ?

Eli siis kun jonkun henkilön voi lisätä kontakteihin niin löytyykö teiltä sellaisia. Kiinnostaa tietää käyttääkö ihmiset tuota toimintoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2014 - 19:04

No eipä ole, oat tuulensiivin hävinneet pois. Tai no on sentäs yksi ihana ihminen, joka pitää yhteyttä netin kautta yksityisesti. Liekö sielujen sympatiaa. On kyllä jo muutaman vuden ailla ikääni, mutta kirjoittelemme joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2014 - 10:48

Kyllä noita kontakteja näkyy löytyvän, taitavat kaikki olla ajalta ennen salasanojen kaappausta, siis ajalta jolloin Napsussa toiminta oli hyvinkin aktiivista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2014 - 10:56

Ei oo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2014 - 11:43

On, eivätkä ne ole kontakteina vain huvin vuoksi, jäänteenä ajalta ennen salasanojen kaappausta Jokaisen kontaktin kanssa tulee vaihdeltua viestejä, joidenkin kanssa tosin hyvin harvakseltaan , mutta tuleepa kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2014 - 11:59

Kyllähän tuota tuli käytettyä juurikin ennen tuota salasanojen kaappausta. Nyt hiljaisempaa, kun muutenkin olen ollut laiska napsuttelija. Tuo salasanojen kaappaus oli sikäli ikävä, että pelotti ison osan porukasta pois :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2014 - 13:54

Onhan noita, mutta kaikki tainneet hävitä täältä. Ei yhteydenpitoa ole ollut kuukausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2014 - 21:16

On niitä muutamia. Mutta yhteyttä ei pidetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.03.2014 - 02:49

mikä se kontakti oikein on, en ole moista huomannut ;)