Joko kasvatat kasvien taimia kevättä varten?

Oletko viherpeukalo?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2014 - 11:05

Jo on pari pelakuun tainta ostettuna, herneen versoja löytyy syötäväksi asti, chilit odottelevat jo mullassa ja ihan liian paljon siemeniä aion laittaa tänään itämään. Niitä sitten kevään mittaan yritän jaella ystäville ja loput maahan mökille kesällä.

Kysyjän kommentti

Meillä chilit (kolmea laatua) jo yli viisitoistasenttisiä ja yrtit kurkistelee mullasta.Eli hyvällä alulla ollaan :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.02.2014 - 20:14

En kasvata. Olen niin monesti epäonnistunut siinä vaiheessa kun olen taimet siirtänyt maahan. Siispä kunhan maa on tarpeeksi lämmintä, sitten vasta kylvöhommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2014 - 08:57

Täytynee tunnustaa, en ole viherpeukalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.02.2014 - 08:59

en ole saanut chilejä laitettua, täytyy turvautua naapuriapuun, siellä kun on varsinainen tarha vaikka mitä lajikkeita, omat viimeiset kuolivat talvella :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2014 - 12:39

En vielä ainakaan ole mitään laittanut. Ehkä siemenet purkkiin ilman esikasvatusta ja sitten satoa odottamaan. Helpommalla pääsen kun jää yksi työvaihe pois. Parvekkeelle kun kelpaa huonompikin tulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2014 - 22:22

En ole viherpeukalo, taimiasioissa käännyn puutarhakaupan puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2014 - 23:32

En kasvata. Vaikka kukat ja muut istutukset hoidossani viihtyvätkin niin rivitalokodissamme ei taimikasvatukselle ole tilaa ja pihaltammekin puutuu se puutarha johon taimeni istuttaisin joten en todellakaan kasvata mitään, en edes yhtä ruukullista tilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2014 - 22:27

Minä olen jo luopunut elävistä kukista. Hyvä kun tämä rosoisen itseni hoidan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2014 - 19:53

Kyllä olen ollut viherpeukalo..mutta en ole vielä laittanut mitään itämään..vaikka alkaisi olla jo kiire..
Toivon mukaan terveys kohenee,että jaksaa touhuta...on aika romahdus tullut kipujen kanssa.