Onko teillä ystävänpäivän viettoon tapoja tai perinteitä?

Itse muistan vasta, kun joku alkaa toivotella hyvää ystävänpäivää, mitään erityistä perinnettä ei ole muodostunut.

Avainsanat: ystävänpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2014 - 20:16

Ainoat ystävänpäiväperinteeni ovat "vaihtajaiset". Harrastan tätä ystävänpäiväperinnettäni vaihtamalla itsetehdyt korttit hyvän ja pitkäaikaisen kirjekaverini kanssa, sekä tekstiviestit kolmen sydänystäväni kera. Olen sopinut niin kirjekaverini, kuin sydänystävieni kanssa, että pyrimme pistämään sekä kotteihin, että teksiviesteihin niin paljon hurttia huumoria kuin suinkin vain keksimme jotta se innostaisi tekemään samoin seuraavanakin vuonna ja perinne jatkuisi aina ja aina vaan.

Kysyjän kommentti

Hieno ja hauska idea!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2014 - 12:02

Olen muistanut ystäviäni kortein sekä tekstiviestein :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.02.2014 - 14:00

eipäs mitään perinnettä ole muodostunut, jos en nyt sitten vie kotiin mennessä taas paria leivosta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.02.2014 - 15:10

Normi e-kortit ja sähkärit, ei sen kummempaa. Olen aina reissussa joten en niitä kortteja ehdi laittamaan, iloisena kyllä luen niiden tosiystävien lähettämiä kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2014 - 16:08

Laitan kolmelle ystävälleni perinteiset postikortit.Tänä vuonna tuin lasten syöpäsäätiötä.Oli hauskat koira/kissa aiheiset kuvat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2014 - 11:45

Ei ole mitään perinteitä ko. päivälle. En juurikaan perusta koko päivästä.