Aito seurata Sotshin olympiakisoja?

Lisätty: 07.02.2014 - 11:55

....siis aiotko seurata....

Avainsanat: olypialaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 07.02.2014 - 11:10

kyllä varmasti jonkun verran, toivottavasti näkee suomalaisten venymisiä ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2014 - 08:58

En katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2014 - 12:18

Aion seurata sen minkä pystyn. Toiselle olympiaviikolle kun tuli muuta ohjelmaa koululaisen merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2014 - 12:31

Seuraan joitakin.En fanaattisesti mitään lajia, mutta jos ei muuta tekemistä ole, katson, kuinka Suomalaiset pärjää.
Jo yleissivistyksen vuoksi pitännee hieman edes olla kisoista kiinnostunut :)
Ja terveisiä ihanan aurinkoisesta Tallinnasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2014 - 14:38

Tottakait katson Sotshin kisoja kolmesta eri syystä. Ensinnäkin siksi, koska minua on aina kiinostaneet tv:n urheilulähetykset, varsinkin näistä isosta kisoista, eli olympialaisista näytettävät. Toisekseen siksi, että olymppilalähetykset voittaa mennen tunnen kaikenmaailman uusinnat joita tulee järkyttävän paljon kanavilta kuin kanavilta. Kolmanneksi siksi, että on hyvä olla selvillä Sotshin tapahtumista ja osallistua niihin moniin keskuteluihin joita varmasti tulevina viikkoina käydään aiheesta nimeltä 2014 talviolympilaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2014 - 20:27

Varmasti seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2014 - 17:43

meillä pyörinyt koko viikonlopun jo kisat, itse odottelen lähinnä jääkiekkoa että se alkaisi. Kyllähän noita tulee katsottua koko ajan kuitenki :D