Keräilettekö jotain ja jos keräilette niin mitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2014 - 05:36

Keräilen soittorasioita sillai harvakseltaan ja hyvällä maualla, mitkä tahansa eivät siis kelpaa. Myös kullan värisiä enkeleitä tulee keräiltyä silloin kun kohdalle sopivasti osuu.

Kysyjän kommentti

Sinullapas onkin hyvä tapa keräillä soittorasioita; hyvällä maulla ja harvakseltaan . Sitä samaa tapaa minäkin noudatan kynttilänjalkoja ja lintuaiheisia koristeita keräillessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2014 - 18:55

Postikortteja sekä Arabian vanhoja astioita mikäli kohtuuhinnalla niitä löydän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2014 - 20:27

En keräile muuta kuin marjoja ja sieniä ja sitähän sinä et kysymykselläsi tarkoittanut. En tosiaankaan kerää mitään, vaikka rojua kertyy kaappeihin kamalasti, ei sieltä mitään mielekästä keräilyn arvoista löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2014 - 21:13

En varsinaisesti keräile, mutta ostelen kyllä enkeli- ja delfiinijuttuja. Mutta jos villakoirat hyväksytään - niin sitten keräilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2014 - 09:54

En keräile oikeastaan... Kirjoja tulee siinä mielessä kerättyä, että esim Muskettisotureista löytyy täydellinen kokoelma kirjoja jotka on painettu 65 vuotta sitten... Ovat kauniin näköiset hyllyssä kultakirjailtune tekonahkakansineen...
Myös J.R.R Tolkienin kaikki ilmestyneet teokset löytyy, englanniksi tai suomeksi tai molempina...
Muuten en kyllä keräile, tuntuu että tavaraa on muutenkin ihan tarpeeksi ja liiaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2014 - 10:42

Joskus keräilin enkeleita, nyt niitä on niin paljon, etten lisää enää tarvitse, kun ei ole paikkaa minne laittaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.01.2014 - 13:34

dvd levyjä on tullut ostettua ihan liikaa, kuka piru niitä kerkeää edes katsomaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2014 - 13:55

Keräilen matkakokemuksia maailmalta! Haluan kiertää muutakin, kuin tätä tylsää Kouvolan seutua :)