Mikä on sinun pahin/hauskin töppäilysi ulkomaanmatkoillasi ?

P.S. Omistani voisi kirjoittaa 1000 - sivuisen kirjan :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2014 - 14:19

Hukkasin pahasti kielitaidottoman, hahmotus -ja paniikkihäiriöisen serkkuni Lontoon metroon... Olimme 17-vuotiaita, kaikenlisäksi hän oli unohtanut kännykkänsä hotellille.... Neiti lähti ruuhkassa kulkemaan jostain syystä ihan väärään suuntaan, onnistui toilailemaan väärälle metrolinjalle ja sitten ihmeteltiinkin että mistä helkkarista hänet löytäisi... Kyllä siinä itselläkin meinasi paniikki iskeä toisen puolesta. Noh, tunnin kuluttua puhelimeni soi ja poliisilta oli serkku saanut apua. Loppu hyvin kaikki hyvin :)

Myös huonona uimarina koin Rodoksella meren voiman yrittäessäni pois merestä tuulisella rannalla... Aalto pyyhkäisi ylitseni ja pyöritti siellä pienissä pyöreissä kivissä hyvän tovin, tämän jälkeen aivan jokaisesta ruumiin aukosta löytyi kiviä ja bikinien yläosa oli kadonnut jonnekin... Ei tiennyt itkeäkö vai nauraako...

Tallinnassa nyt viime kesänä pienessä maistissa onnistuimme ystäväporukalla tilaamaan pelkät naudan pihvit, jostain syystä emme ottaneet perunoita/salaattia tms ollenkaan... Siinä sitten ihmeteltiin että mitä tuli tilattua... Liha oli kyllä oikein hyvää...

Kyllähän näitä on sattunut itse kullekin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.01.2014 - 18:33

Pyöreitä viettäessäni Thaimaassa hyppäsin matalan aidan yli suoraan komean mopopojan kaulaan ja kiljuin: valokuva, valokuva. Poju pelästyi siitä niin että lähti hiekat pölyten karkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2014 - 12:41

Minun moka liittyy olemattomaan kielitaitooni. Tilatessani ravintolassa ruokaa sanoin tarjoilijalle ystävästäni, että hän on ranskanperuna. Piti sanoa: hänelle ranskanperunoita. Oli siinä tarjoilijalla vähän aikaa silmät ymmyrkäisenä kunnes alkoi nauramaan ja silloin hoksasin minäkin mitä sanoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2014 - 13:56

Olimme ravintolassa, jossa oli uima-allas ja sinnehän me hyppäsimme vaatteet päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2014 - 20:32

Maailmaa on kyllä kierretty...Mutta suuremmilta kommelluksilta on vältyty. Ei siis mitään mokaa kerrottavaksi asti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2014 - 22:47

ostin Tanskassa maailmankuuluisia voileipiä, laitoin komeroon ja iltapalalle aloittaessani ne olivat
torakoista mustina. Meni siinä tämän tytön moka.