Mikä on paras (nopein, edullisin) tapa edetä Bangkokista Khao Lakiin tai Koh Lantalle? Huhtikuussa jatkuu Thaimaan tutkimusmatkat.

Otettiin lennot Bangkokiin ja ajateltiin siitä edetä jompaan kumpaan kohteeseen, pitäisi vaan tietää mikä on se aikaa ja rahaa säästävin tapa. Etsiskelin tietoa tuolta jo englanninkielisiltä sivustoilta, mutta ehkä täälläkin joku on jo samaisen siirtymisen kokeillut ja voisi raportoida siitä mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä.

Avainsanat: bangkok khao lak koh lanta nopein edullisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.12.2013 - 20:13

www.minnethaimaassa.com/khao-lak/ sekä www.thaimaa.fi/koh-lanta/
Parasta ja nopeinta tapaa ei ehkä löydy, mutta halvin kylläkin :D.

Kysyjän kommentti

Kiitos! Tästä sivustosta onkin ollut paljon hyötyä, kun on tutkittu mihin halutaan mennä :)