Mitä on melkolailla mahdoton hävittää?

Avainsanat: mahdoton hävittää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.11.2013 - 22:07

Muistoja ei voi hävittää, ellei satu sairastumaan johonkin muistisairauteen. Siis ei niitäkään voi hävittää tietoisesti.

Kysyjän kommentti

Kiitos - juuri tuota hain. Ei muistisairauskaan niitä hävitä, ne uinuu jokaisella syvällä sydämessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 23.11.2013 - 01:52

epäonnea ja ahneita johtajia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2013 - 08:49

Onko Idalla hävitysvimma? Kyllä kaikki häviää aikanaan tämä meidän pallommekin. Eikö nuo tiedemiet ole kertonu miten tämä häviää? Silloin varmaan on huolet poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2013 - 12:25

Eiköhän kaikki ole tarkoitettu katoavaksi.Ei tule sitten mitään mieleen...Ai joo.Varmaankin hapon kestävä teräs!
Sitten, kun atomipommi pyyhkii meitin kylän yli, niin jäljelle jää jokaisen talon saunan paikalle hapon kestävästä teräksestä tehdyt löylykauhat ; jokainen ukko teki niitä edesmenneessä tehtaassamme puolivirallisesti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2013 - 14:08

Tyhmyys ja ahneus......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2013 - 14:35

Kateutta sitä on melkolailla mahdoton hävitää tästä maailmasta, sillä aina jostain löytyy joku joka kahdehtii toisen omaa koska hänestä sanonta "oma maa mansikka, muu maa mustikka" ei pidä paikkaansa lainkaan. Tai ehkei sittenkään... ehkei kateuttakaan olisi loppuen lopuksi melkolailla mahdotonta hävitää tästä maailmasta jos kaikki oikein kovasti sitä tahtoisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2013 - 18:30

Omia ruumiin osia...heh heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2013 - 19:31

Aika vaikeaa on menneisyyttään hävittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2013 - 21:28

Hyvä muistisen entinen menneisyys ja entinen kaunis rakkaustarina, tai sitten katkera ero.